Scouting voor iedereen: het kan goedkoper!

We weten allemaal dat het voor sommigen niet eenvoudig is om lidgeld, een weekend of een kamp te betalen. Een slaapzak, matje, … maken het alleen nog maar duurder. Dit mag echter geen reden zijn om al dit leuks te missen.

Daarom willen wij en Scouts en Gidsen Vlaanderen diegenen helpen die hier moeilijkheden bij ondervinden. We hebben sowieso een aantal hemden, matjes en slaapzakken ter beschikking, die door onze leden kunnen gebruikt worden. Maar ook voor de kostprijs van het inschrijvingsgeld, kamp en het weekend kunnen we tussenbeide komen. Een overzicht vindt u bij Financiële tussenkomsten. Voor meer info, aarzel niet om de leiding of groepsleiding aan te spreken of een email te sturen. We zullen dan samen bekijken wat we voor u kunnen doen, en dit alles in de volste vertrouwelijkheid.