Forever Young fuif - 1 juni 2024

Ben jij ook klaar om terug te reizen naar de meest iconische decennia van de muziekgeschiedenis? Dan nodigen we je graag uit op zaterdag 1 juni voor een onvergetelijke avond vol nostalgie, plezier en geweldige muziek op de Forever Young fuif van VOSOG Vilvoorde en Scouts en Gidsen Vilvoorde vzw.

DJ Nickson en DJ Stijn brengen de jaren '80, '90 en 2000 voor het 2de jaar op rij terug naar Vilvoorde!

Forever Young 2024 gaat trouwens door op één van de hipste locaties van Vilvoorde: de Studio van de Horst Club op Asiatpark.

Wat kun je verwachten?

• Een waanzinnige mix van de grootste hits uit de jaren '80, '90 en 2000.
  • Een sfeervolle locatie die speciaal is omgetoverd tot een retrofeestparadijs.
  • Verfrissende drankjes en lekkere hamburgers.

Wacht niet langer en verzeker jezelf van een ticket voor de 2de editie van Forever Young: https://webshop.scoutsengidsenvilvoorde.be/taxons/winkel/forever-young.

Een ticket in voorverkoop kost 12 EUR. Aan de kassa betaal je 15 EUR. De opbrengst gaat volledig naar de scoutslokalen.

Nodig je (scouts)vrienden uit, haal je dansschoenen boven en maak je klaar om te feesten als nooit tevoren!