Inschrijvingen scoutsjaar 2022-2023 vanaf nu!

Het lange wachten is voorbij, we trappen het nieuwe scoutsjaar in gang! Inschrijven kan vanaf nu via deze link: Inschrijvingsformulier scoutsjaar 2022-2023

Net als vorig jaar vinden de inschrijvingen dus volledig digitaal plaats. Concreet betekent het dat jullie, net zoals bij de kampinschrijvingen een Google Forms invullen met alle nodige info. Het volledig invullen van dit formulier geldt als jullie bevestiging voor de inschrijving (=handtekening) en we verwachten dan ook dat iedereen die zich inschrijft ook effectief het lidgeld betaalt. Het lidgeld voor een volledig jaar bedraagt €45 en kan gestort worden op volgend rekeningnummer: BE95 9799 5759 9058. Meer info over de de betaling van de lidgelden vinden jullie in het formulier. (De deadline voor het herinschrijven is 9 oktober).

Ook nieuwe leden mogen zich via deze manier inschrijven, zo beschikken we zeker over alle nuttige informatie. Uiteraard mogen nieuwe leden een aantal keer komen 'proefdraaien' alvorens definitief in te schrijven. Vanaf maart wordt de prijs van het inschrijvingsgeld gehalveerd voor de late nieuwkomers.  Meer info vind je hierover op volgende pagina: Inschrijven bij Scouts en Gidsen Vilvoorde

Bij vragen of problemen mag je steeds iets laten weten via groepsleiding@scoutsengidsenvilvoorde.be. Wij kijken er alvast naar uit om er samen met jullie een super jaar van te maken!