Welpenweekend

Datum:
13/11/2015 - 19:00 tot 15/11/2015 - 12:00

Beste welpen en ouders,

Wij hebben leuk nieuws om aan te kondigen: binnenkort gaan we op WEEKEND!! Tijdens het weekend 13-14-15 november trekken we met de welpen naar Londerzeel. Daar gaan we ons super goed amuseren, en dat een heel weekend lang! Wees er dus zeker bij!

Praktisch

• Wanneer?
    Vrijdag 13 november tot en met zondag 15 november
  • Waar?
    Lokalen chiromeisjes
    Burcht 1
    1840 Londerzeel
  • Vertrek?
    Vrijdag om 19u aan de lokalen
    (Je kan best al iets gegeten hebben, want wij voorzien enkel nog een klein hapje op vrijdagavond)
    Zondag om 11u45 aan de lokalen van Londerzeel, om 12u15 aan de lokalen van Vilvoorde
  • Kostprijs?
    25 euro voor het hele weekend (af te geven bij vertrek)
  • Inschrijven?
    Stuur een mailtje naar welpen@scoutsengidsenvilvoorde.be om te bevestigen dat je meegaat op dit super leuke, niet te missen welpenweekend! Graag voor zondag 8 november.
  • Vervoer?
    Ouders die ons kunnen brengen vrijdagavond (19u) of ons kunnen ophalen zondagmiddag (11u45), gelieve ons een seintje te geven.

Wat nemen jullie mee?

• Veldbed (of matje/matras + pomp indien nodig)
  • Slaapzak (en eventueel dekentje)
  • Kussentje
  • Een warme pyjama
  • Toiletgerief (tandenborstel, tandpasta, kam, washandje, klein handdoekje …)
  • Speelkledij (die wat vuil mag worden)
  • Sportieve schoenen
  • WARME pull en jas
  • regenjas
  • zaklamp
  • SIS kaart (eveneens bij vertrek afgeven aan leiding)
  • eventuele medicatie in een enveloppe met naam/info (wanneer, hoeveel…), af te geven bij vertrek aan de leiding

Gelieve zoveel mogelijk in één zak te steken en te labelen met de naam van jullie welp.

Wat nemen jullie niet mee?

• Dure spullen zoals GSM, iPOD, …
  • Snoep (jullie krijgen van ons genoeg lekkers te eten)
  • Slecht humeur ;)

Vragen?

Indien u nog vragen heeft, aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen via onderstaand email-adres

welpen@scoutsengidsenvilvoorde.be

of één van ons te bellen (gsm-nummers op deze site en in de windroos terug te vinden) of ons aan te spreken voor of na de vergadering.