Into the jungle AFTERWORK

Zware dag op het werk gehad? Nood aan een frisse borrel en een goede babbel of gewoon zin om wat stoom af te blazen op de dansvloer? Geen nood! Scouts en Gidsen Vilvoorde nodigt jullie met plezier uit op haar Jungle Afterwork in het Ruiterijcomplex.

Kom onze interpretatie van de jungle verkennen, waar de giftige slangen omgevormd zijn tot lekkere drankjes en de woeste tijgers tot heerlijke hapjes.

Niemand minder dan Sander W. en Wickzzz b2b Arno zullen de avond voorzien van de beste tropical house, disco en funk muziek dus verwacht jullie aan de meest funky jungle sinds Jungle Book.

Bovendien gaan alle winsten van de avond naar de financiering van onze nieuwe scoutslokalen.Dat is juist! Telkens als u uzelf trakteert op een verfrissend drankje helpt u de Scouts en Gidsen Vilvoorde verder te bestaan.

Absoluut geen reden om niet binnen te springen dus! Laat je tv de 11de maart dus wat stof verzamelen en vergezel ons op Jungle Fever Afterwork!