Inschrijvingen voor scoutsjaar 2020-2021: vanaf nu!

Het is zover: we trekken vandaag het nieuwe scoutsjaar officieel op gang! Inschrijven kan vanaf nu via deze link of door de QR-code te scannen.

Een nieuw scoutsjaar betekent uiteraard ook een nieuwe inschrijving. Iets wat we al enkele jaren wouden realiseren is door de ontwikkelingen van de laatste maanden dit jaar wel waarheid geworden: de inschrijvingen zullen digitaal plaatsvinden. Concreet betekent het dat jullie, net zoals bij de kampinschrijving, een Google Formulier invullen met alle nodige info. Het volledig invullen van dit formulier geldt als jullie bevestiging voor de inschrijving (= handtekening) en we verwachten dan ook dat iedereen die zich inschrijft ook effectief het lidgeld betaalt.

Ook nieuwe leden mogen zich via deze manier registreren zodat wij alle nodige informatie kunnen verzamelen.

Je kan het formulier vinden via deze link of door de QR-code te scannen.

Bij vragen of problemen mag je steeds iets laten weten via groepsleiding@scoutsengidsenvilvoorde.be

We kijken er naar uit om samen met jullie in het nieuwe jaar te vliegen.