Nieuws

Scouts en Gidsen Vilvoorde zet het nieuwe werkingsjaar feestelijk in! Kom langs voor onze spetterende startdag.

Beste bezoekers,

Eerst en vooral willen we jullie graag informeren over het programma van onze bezoekdag op 6 augustus 2023, evenals de prijzen voor de barbecue. Hieronder vind je alle details:

Ons kamp belooft weer een knaller van formaat te worden. In wat volgt lijsten we nog eens de belangrijkste informatie op wat betreft de inschrijvingen en het verloop van het kamp zelf.

Inschrijven

Stroomloop is een unieke belevingsrun met een start én finish in Vilvoorde, en die de vele prachtige en vaak vergeten stukjes natuur van de Brusselse rand met elkaar verbindt. Schuw jij de competitie niet?

December, dat is uitkijken naar Sinterklaas, Kerstmis, Oudjaar ... én Après-schaats! Je hoort het goed, na drie jaar afwezigheid toveren we onze grote zaal 9 december opnieuw om tot de gezelligste winterbar van Vilvoorde.

Elke zondag zien we jullie snoezige kindjes vol enthousiasme verschijnen met gekke verhalen van de afgelopen week. “Mama heeft dit gedaan en papa zei dat…”.

De koude dagen zijn weer in aantocht en dan kan een tas soep wel heel erg deugd doen. Daarom organiseert de VZW 20 november een soepbraderie op de scouts, waarvan de winst integraal naar de afbetaling van de scoutslokalen gaat.

Het lange wachten is voorbij, we trappen het nieuwe scoutsjaar in gang!

Op zaterdag 17 september trappen we met onze startdag het nieuwe scoutsjaar op gang. We doen dit aan de hand van de ondertussen vertrouwde formule: een dag vol plezier, die afgesloten wordt met een heuse barbecue!

Pagina's

Abonneren op Nieuws